Rezension: Johann Honnens (2017). Sozioästhetische Anerkennung.
Eine qualitativ-empirische Untersuchung der arabesk-Rezeption von Jugendlichen als Basis für die Entwicklung einer situativen Perspektive auf Musikunterricht. Münster: Waxmann.
DOI:
https://doi.org/10.62563/bem.v2018161Keywords:
HonnethDownloads
Published
2018-09-04
How to Cite
Kautny, O. (2018). Rezension: Johann Honnens (2017). Sozioästhetische Anerkennung.: Eine qualitativ-empirische Untersuchung der arabesk-Rezeption von Jugendlichen als Basis für die Entwicklung einer situativen Perspektive auf Musikunterricht. Münster: Waxmann. Bulletin of Empirical Music Education Research, 9, 1–4. https://doi.org/10.62563/bem.v2018161
Issue
Section
Reviews
License
Bulletin of Empirical Music Education Research (b:em) is published as an open access online journal. All articles are freely accessible online free of charge, there are no publication fees (Diamond Open Access). The standard licensing of the articles is CC BY-NC 4.0 (Creative Commons Attribution-Non Commercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0))