‘Enthusiasm’ versus ‘formal standards’ in instrumental and singing lessons?
Review: Barandun, Brigitta (2018). Wie Begeisterung sich zeigt. Eine empirische Studie zum Enthusiasmus der Lehrkraft im Instrumental- und Gesangsunterricht (Internationale Hochschulschriften, Bd. 645). Münster, New York: Waxmann. 34,90€.
DOI:
https://doi.org/10.62563/bem.v2020189Keywords:
Lehrerenthusiasmus, Begeisterung, Persönlichkeit, qualitativ-empirische Forschung, Instrumental- und GesangsunterrichtDownloads
Published
2020-04-17
How to Cite
Park, Y.-J. (2020). ‘Enthusiasm’ versus ‘formal standards’ in instrumental and singing lessons? : Review: Barandun, Brigitta (2018). Wie Begeisterung sich zeigt. Eine empirische Studie zum Enthusiasmus der Lehrkraft im Instrumental- und Gesangsunterricht (Internationale Hochschulschriften, Bd. 645). Münster, New York: Waxmann. 34,90€ . Bulletin of Empirical Music Education Research, 11, 1–7. https://doi.org/10.62563/bem.v2020189
Issue
Section
Reviews
License
Bulletin of Empirical Music Education Research (b:em) is published as an open access online journal. All articles are freely accessible online free of charge, there are no publication fees (Diamond Open Access). The standard licensing of the articles is CC BY-NC 4.0 (Creative Commons Attribution-Non Commercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0))